Twee mooie podcasts: Cybercrime bij woningcorporaties en volkshuisvestelijke standpunten D66

06-12-2023 16:54

Graag wijzen we u op de laatste twee podcasts van VTW. Als u ze nog niet heeft beluisterd: doe het dan alsnog. Laat u in 2 keer een half uurtje bijpraten over cybersecruity en de rol van toezichthouders bij een hack. En luister welke standpunten D66 heeft op het gebied van volkshuisvesting. Natuurlijk met de scherpe hosts Eelkje van der Kuilen en Frank Roerdinkholder.

VTW Actueel – Cybercrime bij Woningcorporaties

Dit keer hebben we het over cybersecurity. We bespreken de grote woningcorporatie-hack van 2022: wat hebben we ervan geleerd, en wat zijn de lessen voor toezichthouders? Plus: zijn er nog meer voor interessante ontwikkelingen op dit gebied waarvan we moeten weten?

VTW Actueel - In gesprek met Faissal Boulakjar: de volkshuisvestelijke visie van D66 onder de loep

Dit keer gaan we, aan de vooravond van de verkiezingen, in gesprek met Faissal Boulakjar, Tweede Kamerlid van D66. Wat staat er in hun verkiezingsprogramma en hoe kijkt Boulakjar aan tegen de programma's van andere partijen, zoals de PVV? Een gesprek over woningnood, betaalbaarheid, inzet op middenhuur, een nationaal isolatieoffensief en meer.

Veel gezocht